Ez a társ az ütőhangszereket és a ritmust vizsgálja, és előadóművészek, zeneszerzők, karmesterek, tudósok, hangszertervezők és tudósok írják. Az ütőhangszeres zene a legrégebbi és a legújabb zenei műfaj, és sokféle formában létezik az egész világon. Ez a társ az előadóművészek, zeneszerzők, karmesterek, hangszerkészítők, tudósok és kognitív tudósok szemszögéből vizsgálja az ütőhangszereket és a ritmust. A témák közé tartozik a szimfonikus zenekarok ütőhangszerei a tizenkilencedik századtól napjainkig, valamint az ütőhangszerek fejlesztése a marimba forradalomról, az ütőiparról, a dobgépekről és az akusztika hatásáról szóló fejezetekben. A fejezetek a dobkészletek játékát és a világzene nyugati ütőhangszerekre gyakorolt hatását is vizsgálják, és felvázolják az ütőhangszerek szerepét zeneszerzőként, karmesterként, szólistaként, kamarazenészként és színházi előadóként. A tudományos kutatás fejleményeit a hangérzékelésről és a zenei ritmus alakulásáról szóló fejezetek tárják fel. Ez a könyv értékes forrás lesz diákok, ütőhangszeresek és mindazok számára, akik mélyebben meg akarják érteni az ütőhangszereket és a ritmust. Az ütőhangszerek Cambridge-i kísérője.