![Rejtett a Mi-ben: az afro-amerikai jelenlét a Country zenében Rejtett a Mi-ben: az afro-amerikai jelenlét a Country zenében](/template/sfera/folxe/158132-rejtett-a-mi-ben-az-afro-amerikai-jelenlet-a-country-zeneben.jpg)
A fiú Paganini és a csecsemő Paganini hegedűre és zongorára
(Dowani könyv / CD) A Dowani 3 Tempi Play Along egy hatékony és jól bevált módszer a gyakorlásra, amely többet kínál, mint a hagyományos játékhosszú kiadások...
Esszegyűjtemény, amely azt vizsgálja, hogy a country zene hogyan lett "fehér", hogyan tartották fenn ezt a fiktív rasszizációt, és hogyan használták az afroamerikai művészek és rajongók a country zenét saját identitásuk kidolgozására. A Country zene adósságát az afro-amerikai zene iránt már régóta felismerték. A fekete zenészek segítettek az ország kánonjának számos legfontosabb előadójának stílusának kialakításában. Lesley Riddle és A. P. Carter együttműködése hozta létre a Carter család repertoárjának nagy részét; az utcai zenész, Tee tot Payne tanított egy fiatal idősebb Hank Williamst; Arnold Schultz gitárjátéka befolyásolta a nyugati Kentuckiakat, köztük Bill Monroe-t és Ike Everly-t. A figyelem azonban arra, hogy ezek és más afroamerikaiak hogyan gazdagították a fehérek zenéjét, elhomályosította a fekete countryzenei előadók eredményeit és a fekete hallgatók élvezetét.A"Hidden in the Mix" készítői azt vizsgálják, hogyan lett a country zene "fehér", hogyan tartották fenn ezt a fiktív rasszizációt, és hogyan használták az afroamerikai művészek és rajongók a country zenét saját identitásuk kidolgozására. Olyan változatos témákat vizsgálnak, mint a faj szerepe a régi idők lemezkatalógusainak kialakításában, a hick-hopper Cowboy Troy Transzraciális nyugati része, valamint az amerikai country zene helye a fajról és az ellenállásról szóló posztkoloniális vitákban. Annak feltárása, hogy a zene hogyan közvetíti mind az ideológiát, mind a faj megélt élményét, a keverékben rejtve megkérdőjelezi a country zene státuszát, mint"a fehér ember blues."Közreműködők. Michael Awkward, Erika Brady, Barbara Ching, Adam Gussow, Patrick Huber, Charles Hughes, Jeffrey A. Keith, Kip Lornell, Diane Pecknold, David Sanjek, Tony Thomas, Jerry Wever Country zene adósságát az afroamerikai zene iránt már régóta felismerték. A fekete zenészek segítettek az ország kánonjának számos legfontosabb előadójának stílusának kialakításában. Lesley Riddle és A. P. Carter együttműködése hozta létre a Carter család repertoárjának nagy részét; az utcai zenész, Tee tot Payne tanított egy fiatal idősebb Hank Williamst; Arnold Schultz gitárjátéka befolyásolta a nyugati Kentuckiakat, köztük Bill Monroe-t és Ike Everly-t. A figyelem azonban arra, hogy ezek és más afroamerikaiak hogyan gazdagították a fehérek zenéjét, elhomályosította a fekete countryzenei előadók eredményeit és a fekete hallgatók élvezetét. A "Hidden in the Mix" készítői azt vizsgálják, hogyan lett a country zene "fehér", hogyan tartották fenn ezt a fiktív rasszizációt, és hogyan használták az afroamerikai művészek és rajongók a country zenét saját identitásuk kidolgozására. Olyan változatos témákat vizsgálnak, mint a faj szerepe a régi idők lemezkatalógusainak kialakításában, a hick-hopper Cowboy Troy Transzraciális nyugati része, valamint az amerikai country zene helye a fajról és az ellenállásról szóló posztkoloniális vitákban. Annak feltárása, hogy a zene hogyan közvetíti mind a faj ideológiáját, mind megélt tapasztalatait, a keverékben rejtve megkérdőjelezi a country zene státuszát, mint "a fehér ember bluesját."Közreműködők. David Sanjek, David Sanjek, David Wever, Michael Ching, Michael Gussow, Patrick Huber, Charles Hughes, Jeffrey A. Keith, Kip Lornell, David Pecknold.