Rózsaszín zajok: nők az elektronikus zenéről és a hangról

Rózsaszín zajok: nők az elektronikus zenéről és a hangról

HUF 3.33

Az összeg

A Pink Noises huszonnégy interjút készít az elektronikus zene és hangkultúrák nőivel, köztük klub-és rádiós DJ-kkel, remixelőkkel, zeneszerzőkkel, improvizátorokkal, hangszerkészítőkkel, installációs és performanszművészekkel. A gyűjtemény a kritikusok által elismert weboldal kiterjesztése, amelyet Tara Rodgers zenész és tudós alapított 2000-ben, hogy népszerűsítse a nőket az elektronikus zenében, és hozzáférhetőbbé tegye a zenei produkcióval kapcsolatos információkat a nők és a lányok számára. Ezen az oldalon olyan interjúk szerepeltek, amelyeket Rodgers női művészekkel készített, feltárva személyes történetüket, kreatív módszereiket, valamint a nemek szerepét munkájukban. Ez a könyv új és hosszabb interjúkat, kritikus bevezetést és forrásokat kínál a további kutatáshoz és a technológiai elkötelezettséghez.A kortárs elektronikus zenei gyakorlatokat különböző generációk és kulturális háttérrel rendelkező női művészek történetei világítják meg. Ezek közé tartoznak az ambient soundscapes, "performance regények," hangszobrok és egyedi szoftverek készítői,valamint a mély hallgatási filozófia fejlesztője és a Liquid Sound Lounge rádióműsor és a havi Basement Bhangra Partik New Yorkban. Ezek és sok más művész olyan témákkal foglalkozik, mint például a formális zenei képzéshez való konfliktusuk és a nők elektronikus zenében való mainstream média reprezentációi. Megvitatják a hangot, hogy kreatívan dolgozzanak az idő és a tér struktúráival, valamint a hanggal és a nyelvvel; kihívást jelentenek a természet és a kultúra különbségei; megkérdőjelezik a technológiai gyakorlat normáit; és egyensúlyba hozzák a produktív magány iránti igényeiket az együttműködéssel és a közösséggel. Akár tervezése és építése moduláris szintetizátorok analóg áramkörök vagy teljesítő egy hordható berendezés, amely lefordítja izommozgások elektronikus hang, ezek a művészek bővíteni fogalmakat, hogy ki és mi számít ügyekben a találmány, a termelés és a zajkeltés. A rózsaszín zaj erőteljes bizonyítéka a nők jelenlétének és vitalitásának az elektronikus zenei kultúrákban, valamint a hangnak a feminista aggodalmak szempontjából való relevanciájának.Interjúalanyok : Maria Chavez, Beth Coleman (M. Singe), Antye Greie (AGF), Jeannie Hopper, Bevin Kelley (Blevin Blectum), Christina Kubisch, Le Tigre, Annea Lockwood, Giulia Loli (DJ Mutamassik), Rekha Malhotra (DJ Rekha), Riz Maslen (Neotróp), Kaffe Matthews, Susan Morabito, Ikue Mori, Pauline Oliveros, Pamela Z, Chantal passamonte (Mira Calix), Maggi Payne, Eliane Radigue, Jessica Rylan, Carla Scaletti, Laetitia Sonami, Bev Stanton (Arthur szereti a műanyagot), Keiko Uenishi (O.Blaat) a Pink noises huszonnégy interjút hoz össze az elektronikus zene és a Hangkultúra nőivel, köztük klub-és rádiós DJ-kkel, Remixelőkkel, zeneszerzőkkel, Improvizátorokkal, Hangszerkészítőkkel, installációs és Performanszművészekkel. A gyűjtemény a kritikusok által elismert weboldal kiterjesztése, amelyet Tara Rodgers zenész és tudós alapított 2000-ben, hogy népszerűsítse a nőket az elektronikus zenében, és hozzáférhetőbbé tegye a zenei produkcióval kapcsolatos információkat a nők és a lányok számára. Ezen az oldalon olyan interjúk szerepeltek, amelyeket Rodgers női művészekkel készített, feltárva személyes történetüket, kreatív módszereiket, valamint a nemek szerepét munkájukban. Ez a könyv új és hosszabb interjúkat, kritikus bevezetést és forrásokat kínál a további kutatáshoz és a technológiai elkötelezettséghez. A kortárs elektronikus zenei gyakorlatokat különböző generációk és kulturális háttérrel rendelkező női művészek történetei világítják meg. Ezek közé tartoznak az ambient soundscapes, a "performance regények", a hangszobrok és az egyedi szoftverek alkotói, valamint a Deep Listening filozófia fejlesztője és a Liquid Sound Lounge rádióműsor és a havi Basement Bhangra Partik New Yorkban. Ezek és sok más művész olyan témákkal foglalkozik, mint például a formális zenei képzéshez való konfliktusuk és a nők elektronikus zenében való mainstream média reprezentációi. Megvitatják a hangot, hogy kreatívan dolgozzanak az idő és a tér struktúráival, valamint a hanggal és a nyelvvel; kihívást jelentenek a természet és a kultúra különbségei; megkérdőjelezik a technológiai gyakorlat normáit; és egyensúlyba hozzák a produktív magány iránti igényeiket az együttműködéssel és a közösséggel. Akár tervezése és építése moduláris szintetizátorok analóg áramkörök vagy teljesítő egy hordható berendezés, amely lefordítja izommozgások elektronikus hang, ezek a művészek bővíteni fogalmakat, hogy ki és mi számít ügyekben a találmány, a termelés és a zajkeltés. A rózsaszín zaj erőteljes bizonyítéka a nők jelenlétének és vitalitásának az elektronikus zenei kultúrákban, valamint a hangnak a feminista aggodalmak szempontjából való relevanciájának. Interjúalanyok : Maria Chavez, Beth Coleman (M. Singe), Antye Greie (AGF), Jeannie Hopper, Bevin Kelley (Blevin Blectum), Christina Kubisch, Le Tigre, Annea Lockwood, Giulia Loli (DJ Mutamassik), Rekha Malhotra (DJ Rekha), Riz Maslen (Neotróp), Kaffe Matthews, Susan Morabito, Ikue Mori, Pauline Oliveros, Pamela Z, Chantal passamonte (Mira Calix), Maggi Payne, Eliane Radigue, Jessica Rylan, Carla Scaletti, Laetitia Sonami, Bev Stanton (Arthur szereti a műanyagot), Keiko Uenishi (O.Blaat).


Az áruval kapcsolatban

A kategória hasonló árui

Alfred alapvető Zongorakönyve, Bk 5
  • Új

Alfred alapvető Zongorakönyve, Bk 5

HUF 846.90

Ez az egyszerű lépésenkénti módszer hangsúlyozza a helyes játék szokásokat és a jegyzetolvasást az intervallumfelismerésen keresztül Lecke könyv 5 fogalmak közé tartoznak a d

Lírai Keringők: Korai Középszint
  • Új

Lírai Keringők: Korai Középszint

HUF 856.80

(Willis) Hét dallamosabb, bájos keringő, amit valaha hallottál! Austinnak sikerül minden keringőt miniatűr drágakővé tenni, amelynek célja, hogy az elkövetkező években a diáko